1.10.2013

Uusi ulkoasu!

Meidän tämänpäivän LI3 koeviikon tunti oltiin peruttu ja korvattiin toisella jumpalla. Jumpan jälkeen mummi halus viedä mun ABClle pizzalle. Kotiin tultuani Tuukka (KLIK!) tuli meille ja otettiin muutamia uusia kuvia. Tuukan lähdettyä avasin koneen, suljin blogini hetkellisesti ja aloin muokkaamaan uutta ulkoasua. Tässä siis lopputulos, mitä mieltä olette?? Itse olen tyytyväinen. Etsin uusia asioita netistä ja löysinkin muutaman ihanan blogin, josta apua saa! Mm. Jennan apua ja ulkoasu testailuja ja Koodikielellä blogeista löysin uusia kivoja juttuja! Kiitokset heille :). Kannattaa muuten käydä tsekkaamassa kyseiset!
Eilen jo mainitsinkin minun ja Villen kuukausipäivän! Vuosi ja 10kk tuli siis täyteen, miten aika voikaan mennä näin nopeasti? Tuntuu kuin juuri oltaisiin tavattu, mutta tunnettaisiin silti toisemme lähes läpikotaisin. <3
Tosiaan, huomenna koittaa paluu todelliseen arkeen. Klo 8.15 on istuttava ryhmänohjaajan luokassa pirteänä aloittamassa uutta jaksoa! Perjantaina jakso siis alkaa vasta kunnolla ja mä pääsen perjantaisin jo klo 11 koulusta! Ihana aloittaa aina viikonloppu pääsemällä aikaisin koulusta :--).
No mutta, nyt iltapalaa ja nukkumaan! Hyvää yötä pallerot <3

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

pikkasen sulla on leveet hartiat ja paksut kädet :o ei siis pahalla, mut en oo nähny naisilla noin paksuja käsiä

Anonyymi kirjoitti...

Toi banneri on mun mielestä liian iso, muuten kiva :)

Anonyymi kirjoitti...

kaua sulla on ollu hammaskoru :o

Anonyymi kirjoitti...

Ano: vuosi sitte kesällä sain lahjaks :)