3.3.2013

Mä voin tulla nostaa!

Moi! Hiihtoloma on lopuillaan ja mun on aika tulla postaamaan. Viikko on kulunut todella nopeasti!

Sunnuntaina Helsinkiin, laivalle tädin, äidin ja siskon kanssa. Laivan jälkeen koko maanantai päivä Helsingissä ja me käytiin Ikeassa syömässä. Käytiin moikkaa serkkupoikaa ja tätinikin näki hänet ensimmäistä kertaa. Hän on nyt 2kk 2vko ja 2pv <3. Pistän tästä reissusta lisää kuvia myöhemmin.



Maanantai iltana, Ville ja Osku tuli meille yöksi. Katottiin Yes man leffa. Tiistaina me vaan oltiin ja rakas kokos mulle IKEAn peilikaapin :). Siitäkin peilistä kuva myöhemmin :)
<3

Osku on niii sulone :)

Veljekset ku ilvekset :)

Ville tais olla meillä vielä ti-ke yön ja si niitten äiti haki meiät Villelle keskiviikkona. Olin Villellä ke-pe yöt :). Torstaina kävin peppuvatsassa, Mantsuki oli mukana, JEE! :) Ja pevarin jälkeen fysioterapia. Sit kotiin ja illalla mentiin Villen kanssa vahtiin Jarea, Villen siskonpoikaa. 
Tää on tomera kaksikko, Milo ja Jare <3

Perjantaina yritin ottaa my dayn, muttei siitä tullu mitää :D Mentiin siis ideaparkkiin ja käytiin myös funparkissa! Akkuki loppu kamerasta! Hahah :D Illalla me sit lähettiin Villen kanssa ajeleen Villen siskon, Jennin, ja hänen kihlattunsa Henrin kanssa :) Oli kyl niii hauskaa! Mitä ny tuli käytyy Forssa, Tammela, Somero, Ypäjä... Keitaan WC tuli ainaki tutuks! :D Joo mutta eipä siitä sen enempää xd


Tatuu <3

Kauhukellari, ja mä hohdan xD


Hihi Vero Modas :) <3 Meil tuli muute 15kk! <3

Sit vähä joitain iltasia kuvia <3
1. Keidas! 2.Keidas!! 3. Ypäjän baarin WC xD ja 4.KEIDAS!! :D <3 Jenni on paraas :)
Ps. TÄSTÄ pääsette Jennin blogiin :)!

JA NYT LOPUKSI, te saatte katsella mun ja Villen video säätöä, josta ei tule yhtään mitään. Eli tälläistä on meidän yritys ottaa videoita xD Pitäkää hauskaa! :)


Ja nyt yritän tänään, sunnuntaina, tehdä my dayn! Pärssisen korispeli alkaa klo 11 Feeniksissä ja meen kuvaamaan sitä :) Nyt mä aattelin lähtee tästä nukkuun, eli hyvää yötä! :)

4 kommenttia:

Emilia H kirjoitti...

huippu tuo video!:D

Unknown kirjoitti...

loistava postaus!!! <3 :D:D:D:D:D:DDD tätä oli kiva lukee ja kattoo. eikä toi teitin video on ihan paras:D <3 piristys <3 MÄ VOIN TULLA NOSTAAA!

Anonyymi kirjoitti...

jenni- MOI: ÄHÄHÄÄ ja teletapit sanoo uudestaan! Mut parantele sitä jalkaas ny eka, ois pitäny olla nostamassa!! :D <3<3

Anonyymi kirjoitti...

miks käyt fysioterapias ? o;